Wywiad dla Ruliweb

Ruliweb: W jaki sposób uwidacznia się obecność kultury Koreańskiej w Shenmiue Online?
Yu Suzuki: Od czasów pierwszego Shenmue oparliśmy się na dorobku Chińskiej kultury, na której głównie opiera się też SO. Jednak od momentu rozpoczęcia współpracy z koreańskim wydawcą, wprowadzone zostało również i to spojrzenie. Razem z koreańskim zespołem Teakwondo przeprowadziliśmy sesję motion capture.
R:Jakie są różnice pomiędzy SO a innymi koreańskimi grami MMORPG?
YS: Sama idea SO nie różni się niczym szczególnym od innych MMORPG. Różnice ujawniają się dopiero przy budowie scenariusza, w ciągu gry będzie mieć miejsce około 150 wydarzeń fabularnych. Nie zapominajmy też o różnicy w rozwiązaniu systemu walki.
R
:Gra w ciąż jest na etapie developingu, czy możesz powiedzieć nam cos więcej o pracach?
YS: Jest jedna rzecz, z której nie jesteśmy zadowoleni, chodzi tutaj o grafikę. Co prawda wciąż daleko jej do finalnego wyglądu i wciąż nad nią pracujemy, jednak chcemy, aby gra mogła dobrze działać również na starszych komputerach, co wprowadza pewne ograniczenia.
R: QTE (Qiuck Time Events) nadawały serii dodatkowego uroku, czy pojawią się również w SO?
YS
: Wolałbym nie komentować tego zagadnienia.
R
: Think of leaving a version offline to with dimensions Shenmue Online?
YS: Not, for the moment it is not prevu... Later perhaps... <nie umiem przetłumaczyć :/ >
R: Czy możesz nam powiedzieć w ilu procentach jest ukończona gra?
YS: To pierwsza gra online, w której powstawaniu uczestniczę i dopiero teraz zdałem sobie sprawę nad pewnymi trudnościami związanymi z takim projektem. Niektóre osobne etapy budowy nie zostały jeszcze ze sobą zintegrowane, dlatego trudno określić postęp, ale powiedzmy, że jest to 50%.

Wywiad przeprowadzony przez serwis Ruliweb.

 dodane: 30-11-2004

 by swir80pl

 

 Strzepki info.

Wiadomości podane przez Yu Suzuki na konferencji prasowej w Korei:

  • nad grą pracuje 35 pracowników JCE i 10 SEGA'i oraz 30 z poza tych firm, co w sumie daje liczbę 75 osób,

  • będą trzy typy wojowników: "Martial Artists" walczący gołymi rękami, "Kyokaku", którzy używają broni oraz "Sendo" używający magii,

  • gra będzie zawierać 150 questów, (120 było w pierwowzorze)

  • Yu Suzuki zapewniał, że walki /notabene bazujące na tych z Virtua Fighter/, będą mogły być łatwo obsługiwane za pomocą klawiatury i myszki.

  • Główne postaci znane z dwóch pierwszych części gry (Ryo, Xiuying, Hong itd.) pojawią się w grze jako NPC (non playable character - postaci niegrywalne). Wystąpią w roli Mistrzów, od których graczę będą się mogli uczyć nowych ciosów.

  • Na dzień dzisiejszy nie ma planów wydania gry poza granicami Korei i Chin...

 dodane: 11-10-2004

 by swir80pl

 
 
Darmowy hosting zapewnia PRV.PL